網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

食隻撻都要配給!56歲林偉忍口Keep住副偈 __,

林偉近年喺無綫劇集打到出晒位!藝人林偉近年喺無綫劇集《不懂撒嬌的女人》以及《城寨英雄》等人氣急升,近年見林偉做嘅角色都係以打為多,林偉話角色都係公司及 ...


林偉近年喺無綫劇集打到出晒位!


藝人林偉近年喺無綫劇集《不懂撒嬌的女人》以及《城寨英雄》等人氣急升,近年見林偉做嘅角色都係以打為多,林偉話角色都係公司及監製安排。林偉透露依家不時中港兩地走,拍劇、登台及商演等,問到林偉鍾意內地拍劇定香港?他說:「內地依家投資者資金好多,有好多工作人員,我哋只係專注做好演員,你坐低有好多人幫你抹汗同補妝,好多幫我拎飯呀,又有車接送,香港可能工作人員少,硬件有差別。」

入行多年嘅林偉保養得宜,身形仲成日保持最佳狀態,原來已經56歲嘅林偉凍齡秘訣係做運動,他說:「做有氧運動,最緊要多啲流汗,流多啲汗新陳代謝會好。平時視乎時間同工作去健身室,有時會喺屋企做運動,又或者去屋企附近跑步。」

林偉運動做到足,但食嘢方面就唔戒口,不過就量力而為,他說:「我以前後生會食足百分之百或者八十,但依家會食百分之四十,如果好鍾意食就百分之五十。(忍到口?)忍到,依家見到啲朋友糖尿、膽固醇高,我自己都驚驚哋。(身體檢查?)正常,試過五六年前膽固醇高咗啲,以前太鍾意食蛋撻,下午茶食蛋撻飲咖啡奶茶,隔日就去。嗰陣後生,冇乜警覺性,依家蛋撻都係一個月食一個。」 

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!