網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月11日 星期三

切足5個蛋糕!鍾晴生日收驚喜開心到震 __,鍾晴

鍾晴最近就生日,生日快樂呀!兒童節目《ThinkBig天地》主持鍾晴(Karlie)於4月5日正日生日,獲不少朋友為她慶生,她表示至今已切了五個生日蛋 ...


鍾晴最近就生日,生日快樂呀!


兒童節目《Think Big天地》主持鍾晴(Karlie)於4月5日正日生日,獲不少朋友為她慶生,她表示至今已切了五個生日蛋糕,她說﹕「生日當天同相識好多年嘅一班朋友慶祝,當日好開心,因為好難得咁齊人約出嚟見面,所以生日都係一個唔錯嘅藉口。佢哋送咗個好靚嘅生日蛋糕畀我,係三層嘅旋轉木馬造型蛋糕。」

不過,讓她最驚喜的是獲節目的一班主持們為她慶生﹕「我哋食飯嘅時候,佢哋拎咗個蛋糕同我慶祝,我冇諗過佢哋記得我生日,就算記得都冇諗過佢哋會買蛋糕同我慶祝。」至於生日願望,Karlie透露除了身體健康以外,希望工作上可以作不同的嘗試以及見到自己的進步。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!