掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

腳仔軟 關嘉敏行大帽山行足5個鐘 __,

Carman每星期行一次山,唔怪得咁弗啦!跳唱組合Bingo的隊長關嘉敏(Carman)向來熱愛運動,不時抽空操弗自己身形。日前Carman就去咗行菠 ...


Carman每星期行一次山,唔怪得咁弗跳唱組合Bingo的隊長關嘉敏(Carman)向來熱愛運動,不時抽空操弗自己身形。日前Carman就去咗行菠 ...


Carman每星期行一次山,唔怪得咁弗


跳唱組合Bingo的隊長關嘉敏(Carman)向來熱愛運動,不時抽空操弗自己身形。日前Carman就去咗行菠蘿山,仲穿上黑色Sport Bra上陣,晒出小蠻腰同事業線,擺出多個靚甫士,認真性感誘人!問到平時行山嘅難忘事?Carman表示一到天氣清爽的時候,就會每星期行一次山,有次行山經歷至今更令她難以忘記:「有一次行山我冇做好功課,仲要行全港第一高峰嘅大帽山,行咗差唔多5個鐘,雖然景色好靚,但我同朋友由山頂一路落樓梯到山下,我隻腳軟晒,好似冇晒感覺咁,仲要酸痛咗4日,嗰次之後,每次行山我都會做足準備。」

而提到為何喜歡行山?Carman指行山係一種好好嘅減壓運動,可令自己放慢腳步:「因為沿途可以睇到大自然好靚嘅景色,令到心情好輕鬆,又舒服,可以咩都唔使諗。」又透露下次會挑戰行北潭涌萬宣水庫再行去浪茄灣。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!