網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月21日 星期六

結婚5周年!盧巧音冧爆孖老公放閃 __,盧巧音,

Candy同蘇浩才結婚5周年喇~歌手盧巧音(Candy)於2013年下嫁樂隊Kolor主音蘇浩才,結婚以嚟都非常恩愛,夫妻之情羡煞旁人。今日Candy ...


Candy同蘇浩才結婚5周年喇~


歌手盧巧音(Candy)於2013年下嫁樂隊Kolor主音蘇浩才,結婚以嚟都非常恩愛,夫妻之情羡煞旁人。今日Candy喺社交網上載一張依偎喺老公肩膀嘅相,流露一副幸福嘅樣子,原來今日係佢哋結婚5周年紀念日,Candy仲話:「這五年,謝謝你 @sammysokolor #你是老公#你是朋友#你是我的所有#老襯5周年纪念」

而老公蘇浩才仲預備咗一盒朱古力送畀Candy,上面寫上「食啦」仲有個心形圖案,難怪Candy甜蜜話:「一早起身有盒綠色龍島絲帶圍住嘅一盒嘢,呢盒嘢究竟係做咩嘅呢?Aaaaaaaaaaa…老公送嘅老襯5周年紀念日禮物哈哈哈哈應該係除非唔係#多謝老公 #珍惜 #老公我愛你」蘇浩才亦有留言表示:「Happy anniversary to my hunny and mysel(親愛的紀念日快樂)#421#唔好咁快得唔得」佢仲話Candy嘅出現畀咗佢人生一點平衡,真係Sweet爆,網民都叫佢哋要繼續幸福落去呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!