掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

5大Band神合體!黃貫中鄧建明Rock爆紅館 __,黃貫中,

一齊Rock爆紅館。80、90年代至經典五大樂隊代表,包括太極成員鄧建明(Joey)、Beyond結他手黃貫中(Paul)、BlueJeans的單立文 ...


一齊Rock爆紅館。


80、90年代至經典五大樂隊代表,包括太極成員鄧建明(Joey)、Beyond結他手黃貫中(Paul)、Blue Jeans的單立文(Pal)、Visa Band靈魂人物夏韶聲(Danny Summer)及「汗」的鼓手恭碩良(Jun)組成全新樂隊「Hong Kong Band」,將於6月7及8日假紅館舉行一連兩場「搖滾大俠奏」,屆時五人集氣將Rock爆紅館。

以「Hong Kong Band」成員身份開騷的Joey接受東網訪問時,透露已跟4位新Band友開會:「我哋開過幾次會㗎啦,大家傾吓演唱會細節,我哋除咗各自有Solo部分,仲會唱其他樂隊嘅經典歌,我都講咗要唱Beyond嘅《我是憤怒》,我仲同阿Paul夾埋要Danny Summer搞一Part講UFO。」

5大Band神有淵源

Joey又話雖然分屬不同的樂隊,但彼此間甚有淵源,他說:「大家識咗20年以上,我16歲時,Danny Summer拉我做佢和音,可以講係帶我入行,Pal就係朋友,阿Paul其實係我拳館嘅師兄,佢打拳時,我只係企埋一邊睇,唔敢同佢揪,有時就一齊,邊食蕉邊講打拳,Jun細嗰時,去過澳門訪問我,好似小記者咁。」

鄧建明爭做大哥

問五人位位都獨當一面,誰是「大哥中的大哥」?Joey就笑言:「做細先有大佬錫,不過等我爭做大哥,咁多個中,我認我係最麻煩嗰個。」Paul透過經理人表示大家是相識多年好友,除Danny Summer是前輩,其他的隊友都是由細玩到大。問覺得哪個最Man?Paul說:「佢哋Man啲,我黐住佢哋Man。」

門票即將公開發售

演唱會主辦單位新娛國際董事總經理丘亞葵受訪時,指舉行Hong Kong Band演唱會實在難得:「我花咗兩年時間搞,因為佢哋太忙,度期超難,所以只開到兩場,推出咗合作歌《膽生毛》,呢隊Band唔會開完演唱會就散,會繼續合作落去。」問演唱會時,各成員另一半如林憶蓮、朱茵及胡蓓蔚可捧場?丘亞葵稱已發出邀請,而演唱會於明日(18日)開始優先訂票,而門票將於4月26號正式公開發售。

爆Paul拍拖送珠寶

另外,朱茵前日到到台北出席活動時自爆,與Paul拍拖時已收到珠寶作禮物:「每年(鑽石)卡數愈買愈大。」又指Paul送手鈪慶祝兩人首個情人節:「我笑佢想用嚟鎖住我!」 

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!