掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

【失戀60天?】 吳浩康同酒樓太子女Michelle復合 __,浩康,吳浩康,

【失戀60天?】吳浩康同酒樓太子女Michelle復合今年初,吳浩康同拍拖年多的酒樓太子女,現為ViuTV主持的女友Michelle(李昭南)分手,更 ...


  • 【失戀60天?】 吳浩康同酒樓太子女Michelle復合


  • 今年初,吳浩康同拍拖年多的酒樓太子女,現為ViuTV主持的女友M ichelle(李昭南)分手,更被人發現他失戀賣醉街頭喪喊,頹樣更不時在他的IG出現。

    不過感情的事無絕對!話咁快兩個又復合,日前吳浩康在IG甫出同Michelle合照,仲話:「去會場接走我我最佳女主角!」成功箍煲的他,擺明向其他對手示威。接女友放工之餘,仲用埋說話氹女。曾經是玩家的他,今舖似乎被Michelle完全征服變痴男!
    同Michelle復合,吳浩康唔再放頹相上ig。
    佢同女友都分別在ig甫玩玩具槍相,雨過天晴。

    鍾意就快D Share啦!