網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月30日 星期一

李泳豪柴灣揸車撞倒65歲女子 __,李泳豪,

李泳豪揸車撞倒一名65歲女子。(設計圖片)藝人李泳豪今午駕車接載家人期間,於柴灣遇上交通意外,撞倒一名65歲女子,李泳豪第一時間落車問候對方傷勢,對方 ...


李泳豪揸車撞倒一名65歲女子。(設計圖片)


藝人李泳豪今午駕車接載家人期間,於柴灣遇上交通意外,撞倒一名65歲女子,李泳豪第一時間落車問候對方傷勢,對方並無大礙,但為安全起見,李泳豪都報警送對方入院,據知,李泳豪所駕駛之座駕是孖生哥哥李泳漢名下。

東網致電李泳豪,他直言當時最緊張對方的傷勢:「第一時間落車了解,最緊要人冇受傷,為咗安全起見,都報警Call白車送對方入院檢查。」至於意外詳情,李泳豪指因警方已錄取口供,所以不便透露太多,而座駕有車cam紀錄了整個意外的經過。

至於泳豪爸爸李家鼎接受訪問則指今次只是一次小意外:「佢(李泳豪)有打畀我報平安,當時佢係車住阿嫂(李泳漢太太)去做啲嘢,期間遇到呢個意外,佢哋同個婆婆都冇事,好小事啫,多謝大家關心!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!