掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

【動畫】斥資開畫廊77歲阮大勇靠fb追到細31年女友 __,阮大勇,

現年77歲嘅香港電影海報教父阮大勇,70年代開始為《天才與白痴》、《半斤壬八両》、《猛龍過江》、《死亡遊戲》等經典電影繪畫海報,生平事跡被拍成紀錄片《 ...


現年77歲嘅香港電影海報教父阮大勇,70年代開始為《天才與白痴》、《半斤壬八両》、《猛龍過江》、《死亡遊戲》等經典電影繪畫海報,生平事跡被拍成紀錄片《海報師:阮大勇的插畫藝術》,去年香港電影金像獎更頒贈專業精神獎,向阮老師致敬。

77歲的阮老師鮮有談及愛情生活。07年喪偶後,阮大勇原沒打算再有第二春,直至45歲酒店公關、亦即酒店市場傳訊總監Virginia許慧韶在他生命中出現之後,令老師生活從此不一樣。

阮老師為了追求比自己年輕31年的靚女公關,足足花了一年時間,結果今年一月以誠意感動到Virginia做女朋友,拍拖三個月後,上星期五求婚成功。阮大勇果然老而彌堅。

大前晚阮老師跟Virginia在阮老師位於赤柱新開的「海報師」畫廊,細說兩個人由師生,變成戀人,再變成未婚夫婦經過。

Virginia說前年自己有個女性朋友欣賞完《海報師》之後,十分感動,想透過Virginia相約阮老師、在12月26日去南丫島試自己整嘅寧波菜:因為這位女性朋友與阮老師都是寧波人。

於是,Virginia就膽粗粗幫朋友試用fb聯絡老師,老師最初請她「食檸檬」,但經過Virginia多番努力,阮老師最終帶同女兒及兩個fans赴約。

阮老師話:「我好多謝facebook,冇facebook冇呢段婚姻。」

原來南丫島之後,阮老師透過fb同Virginia做朋友,成日透過messenger傾偈。Virginia說:「佢同我爸爸同年,我就同佢個女同年,大家相差31年,我覺得佢好似我爸爸。我爸爸成日唔喺我身邊,媽咪都係,我幾缺乏家庭溫暖,佢好識同我溝通,佢又覺得佢個女冇同佢溝通,變咗我哋變咗有少少『爸爸囡囡』咁傾,好傾得埋。」

至於阮老師呢,他說兩人通過fb傾談後,覺得Virginia是個率直爽朗的人:「第二次同佢飲茶之前,通過fb,我已經對Virginia有好感,心入面已經傾慕佢。我一直收喺心入面。」

「我大佢咁多年,成功機會係好低,唯一可以做嘅,係messenger傾吓偈,有機會就約佢出嚟飲吓茶。Virginia鍾意食嘢。」阮老師說。

有次,兩人由天樂里行到西環食炸魚薯條。阮老師事後憶述:「對我呢個年紀嚟講,由天樂里行去西環,真係唔近嘅。我知成功機會率好低,但都希望接觸多啲囉。嗰時我唔係同佢拍拖,佢真係當我長輩。我心入面係鍾意佢,但知道冇乜可能。

「大31年,真係唔係講笑,所以我唔好意思好明顯表示,總之佢得閒肯出嚟行吓街傾吓偈……想成日見到佢。」

女人觸覺好敏銳,未幾Virginia察覺到阮老師有追求之意,反應是即刻落閘:「因為佢年紀,我唔想嚇到人心臟病,因為我脾氣唔係咁好,所以我開始feel到佢有少少鍾意我嘅時候,我好抗拒,佢講乜我就話唔得、唔得閒,由好好朋友變咗乜都no,令佢好唔開心。」

去年6月,阮老師隨《海報師》去西班牙參加影展前,Virginia向阮老師明言不適合對方,阮老師深受打擊:「嗰陣我經歷人生最低潮,但我最後盡我力量,希望佢回心轉意。我去到西班牙心情好差,但覺得仲有一線希望,所以去到西班牙我都買啲紀念品返嚟,睇吓仲有冇機會。」

「攤牌」後第二個,即去年7月5日,是Virginia的45歲生日,阮老師嘗試再約對方食飯見面,一約就約了兩個月,直至9月9日,Virginia終肯食飯見面。究竟這兩個月是如何打動Virginia?又係facebook,仲玩埋instagram。

原來阮老師不停在Virginia社交網俾like俾反應,打動女方,首肯相約見面。阮老師說:「我係朝早講早晨,夜晚請安。我一路堅持,佢fb post啲嘢出嚟,我梗係like啦。」Virginia就說:「最令我感動係,佢其實唔識instagram,但佢開咗個ig,like我啲相又留言。我覺得不如做番朋友啦,我唔想傷害個長輩。」

當日飯局上,從來冇教過學生嘅阮老師,為咗接近Virginia而主動話要教Virginia畫畫,他說得坦白:「我從來唔教人,因為我真係唔識教人,我係為咗接近佢,但佢一直話no。」阮老師讚Virginia有藝術天份,喺阮大勇遊說下,Virginia終於成為阮老師第一位徒弟,兩個人周末周日在維園公園畫畫。

畫畫過程中,Virginia感到阮老師的真誠。今年1月,兩人跟一位女性朋友入赤柱玩,Virginia見到現今「海報師」畫廊前址,環境很漂亮,阮大勇就決定租落嚟開畫廊,同Virginia一齊落手落佈置。

開畫室主要也是為了追求Virginia?阮老師笑笑口承認:「好大部份都係……」




鍾意就快D Share啦!