網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

投資7位數搞歌舞劇!李霖恩驚蝕到入肉 __,李霖恩,

李霖恩(中)自組公司兼投資近7位數籌辦歌舞劇。藝人李霖恩自組公司,最近更投資近7位數籌辦歌舞劇《我就嚟係歌手》,除安排旗下藝人湯沛宜、杜大偉、賴嘉瑩及 ...


李霖恩(中)自組公司兼投資近7位數籌辦歌舞劇。


藝人李霖恩自組公司,最近更投資近7位數籌辦歌舞劇《我就嚟係歌手》,除安排旗下藝人湯沛宜、杜大偉、賴嘉瑩及陸蔚綝演出外,還誠邀多位圈中好友漢洋、蔡頌思、譚嘉荃、蘇姍等參與演出。日前李霖恩率領一眾演員出席宣傳活動,談到該劇將於本月19日公演,但售票情況暫時並不理想,很大機會蝕本:「第一次搞舞台劇,劇本係自己原創嘅,可能香港人睇舞台劇嘅風氣一般,所以票房好弱、只得半數,都擔心會蝕到入肉。」話雖如此,但他表示無悔投資,直言當是吸取經驗。

活動期間蘇姍、漢洋與譚嘉荃等分別獻唱多首金曲,大會在接近尾聲時安排了一個驚喜的切生日蛋糕儀式送給「壽星仔」漢洋,事後漢洋表示驚訝:「今次係我首度演戲,但可以話係畀李霖恩『跣』,原本我話客串,以為得一、兩句對白,結果竟然有半套劇嘅戲份,仲要演一個全程赤膊上陣嘅豬肉佬,要露肉之餘又驚會發台瘟。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!