網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

年賺8,600萬!謝洛美為囡囡信託基金加碼 __,

「鷹眼」謝洛美為囡囡信託基金加碼!「能力愈大,責任愈大」唔止係「蜘蛛俠」電影的名句,就連「鷹眼」謝洛美維拿(JeremyRenner)於現實生活都有實 ...


「鷹眼」謝洛美為囡囡信託基金加碼!


「能力愈大,責任愈大」唔止係「蜘蛛俠」電影的名句,就連「鷹眼」謝洛美維拿(Jeremy Renner)於現實生活都有實踐出嚟,他近日被爆因為收入多咗,即時為5歲愛女Ava的成長做更好準備,於信託基金加碼!

據悉謝洛美本身每個月都向前妻Sonni Pacheco支付約10.2萬(港元,下同),作為囡囡的贍養費,而他的年收入高過1,800萬時,他會再畀當中的5%畀兩母女,不過近年片約不斷的他已經年賺約8,600萬,近日被爆與Sonni傾過新安排,除繼續每月畀10.2萬之外,年收入的5%如果超過1,570萬,就會全數撥去Ava的信託基金,等愛女一世無憂!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!