掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

【富豪大宅】四叔山頂大宅完工 90歲搬入長壽大屋 __,四叔,李兆基,

香港商家佬發大達之後,唔揾返間House住嚇又點稱得上富豪呢?好似大劉喺渣甸山頭唔單止有豪宅仲有好幾間行宮,誠哥60年代已經買入深水灣獨立屋,幾年前拆 ...




香港商家佬發大達之後,唔揾返間House住嚇又點稱得上富豪呢?好似大劉喺渣 甸山頭唔單止有豪宅仲有好幾間行宮,誠哥60年代已經買入深水灣獨立屋,幾年前拆卸重建後現與長子李澤钜同住,賭王何鴻燊以及新世界鄭裕彤家族都係淺水灣整番間巨宅。

不過單係恒基主席李兆基,同埋細仔李家誠及女婿都一齊住喺麥當奴道,以四叔前妻英文名命名的Eva Court。此乃四叔發跡之地,年屆九十的四叔今年已準備搬上山頂的「長壽大宅」八年前細仔李家誠以$18.2億投得山頂白加道35號此風水靚地自建大宅,經歷八年時間,三棟以白色為主調的山頂大屋已經差不多完工。

見地盤工人如火如荼地趕工,三幢獨立大宅將由四叔,長子李家傑及幼子李家誠入住,氣勢磅礡有君臨天下之勢,不單能夠俯瞰恒基在中環IFC的總部,其位置仲可以埋白加道十五號政務司司長官邸,怪不得即將做四叔鄰居嘅政務司司長張建宗獲四叔之邀請,上月在國金軒出席其生日lunch,此乃搬上新屋前「睦鄰」之舉!

嗱,四叔大屋入夥,做夥計嘅買乜俾老人家賀一賀佢呢?四叔買入呢塊地皮嘅公司叫 Luxwood Investment Ltd,入面兩名公司股東一間叫Longevity (Nominees) Ltd,另一間叫Wealth (Nominees) Ltd,呢兩間公司名反映咗四叔晚年嘅心願,做 夥計醒爬嘅就棒箱壽星公煉奶(Longevity Brand)做賀禮再同老細講自己搵唔到幾多,小小心意!最好唱埋句廣告歌「壽星公,壽星公,你係好公公!」四叔收到咁「重手」嘅禮肯定笑到見牙唔見眼。其實壽星公煉奶創辦人蔡念因都真係長命百歲㗎,2013年在洛杉磯病逝享年101歲。

撰文:宗菁華

相關連結:

【富豪大宅遂間睇】地點突顯地位 大劉稱霸渣甸山

https://bit.ly/2HcEjY9



鍾意就快D Share啦!