網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

單身好處多?Aka唔恨拍拖:做嘢都好啲 __,Aka,

冇拖拍通常都係咁講。組合SuperGirls隊長Aka到灣仔出席保育活動,把親手繪製的藍屋插畫送贈大會。受訪時,她坦言收到繪畫邀請時極度緊張,因為未試 ...


冇拖拍通常都係咁講。


組合Super Girls隊長Aka到灣仔出席保育活動,把親手繪製的藍屋插畫送贈大會。受訪時,她坦言收到繪畫邀請時極度緊張,因為未試過畫建築物,早前她把繪畫過程放上社交平台,得到網友提點如何畫得更好:「好彩出嚟似啲樣。(畫咗幾耐?)一個星期多啲,其中兩日通宵,因為細節位幾多。」她為作品加入花草等具生命力的個人元素,不過建築物的斜度就畫了很多次:「我堅持唔用間尺,我係畫插畫嘅人,好想用手畫自己嘅Point of View,中間畫鐵閘窿要閉氣令隻手唔好震。」

Aka表示估不到有機會參與這個莊重的計劃,對畫建築的信心增加不少:「我之前嚟呢度附近上結他堂,對藍屋好有印象,知道係灣仔地標。(去旅行多唔多留意建築物?)我之前去德國,好欣賞當地好特別嘅建築。」她指今年未有機會去旅行,因為SG即將推出新跳舞歌:「不斷練舞、揀歌同錄音。(你啲隊友有冇掛住拍拖、工作懶咗?)佢哋都好勤力嘅,見到佢哋有拖拍都開心,佢哋容光煥發咗,唔使用咁多化妝品,贊助嗰啲畀晒我啦。」至於何時到她拍拖?Aka直言想努力工作:「唔拍拖嘅好處係唔使畀情感羈絆住,畫畫同做嘢都好啲。(有拖拍多啲靈感?)呢個係第二個層次!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!