掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

原來有意思㗎!李漫芬宣布囡囡叫Alfa __,李漫芬,

李漫芬話囡囡叫Alfa!43歲娛樂主播李漫芬(Fanny)今個月剖腹誕下囡囡談在心,話咁快談在心小妹妹嚟到呢個世界差不多一個星期啦!今日Fanny喺社 ...


李漫芬話囡囡叫Alfa!43歲娛樂主播李漫芬(Fanny)今個月剖腹誕下囡囡談在心,話咁快談在心小妹妹嚟到呢個世界差不多一個星期今日Fanny喺社 ...


李漫芬話囡囡叫Alfa!


43歲娛樂主播李漫芬(Fanny)今個月剖腹誕下囡囡談在心,話咁快談在心小妹妹嚟到呢個世界差不多一個星期今日Fanny喺社交網晒出囡囡新相,仲公布埋英文名叫「Alfa」,Fanny留言:「大家好 我今天7日大了 謝謝各親戚長輩們,daddy學生家長們,媽媽朋友和客戶們 送我紅包和禮物 真的好感謝大家的愛錫,還有我有英名文啦叫 Alfa, 希望可以好快和大家見面」

相中見Alfa眼仔睩睩咁望住鏡頭,而且仲要擺出一個O嘴嘅表情,估唔到咁快就已經識捕捉鏡頭,真係好叻女呀!另外,Fanny仲甫咗一張囡囡瞓緊覺都識笑嘅相,而且仲笑得好甜添!有網民話Alfa呢個名係用咗爸爸談成坤(Alvin)嘅英文名頭兩個字,再加埋Fanny嘅「fa」組成,睇嚟Fanny諗呢個英文名都花咗唔少心機呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!