掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

爆Andi母向吳綺莉攞錢 郭秀雲:真係好嬲 __,吳綺莉,郭秀雲,

郭秀雲話聽到都好嬲呀!吳綺莉(Elaine)女兒卓林與外籍女友Andi上載影片,身在加拿大的卓林聲稱無家可歸,與Andi要瞓街頭,更自爆有創傷後壓力症 ...


郭秀雲話聽到都好嬲呀!


吳綺莉(Elaine)女兒卓林與外籍女友Andi上載影片,身在加拿大的卓林聲稱無家可歸,與Andi要瞓街頭,更自爆有創傷後壓力症,東網致電吳綺莉好友郭秀雲,郭秀雲即大爆卓林的補習老師Andi母親曾致電Elaine攞錢,她說:「真係好離譜,太約喺半年前,個補習老師阿媽打電話畀Elaine,仲閙Elaine做乜阻住卓林同佢個女一齊,如果你阻住佢,咁你畀個女我喇,你畀幾萬蚊生活費我,我幫你湊女,聽到之後真係好嬲,想打番畀佢鬧番佢,諗諗吓又覺得點解要同佢,同一個Level啫。」

郭秀雲覺得Andi母親攞錢幫Elaine湊女,目的是否為錢?她說:「唔難明呢樣嘢囉,個補習老師之前都有個男朋友,一齊生活咗十年,佢不嬲都冇乜點做嘢,間唔中有少少補習,不過我睇佢send畀我嘅WhatsApp,我唔覺得佢啲英文叻得去邊,我唔知佢憑乜嘢,幫人哋補習,咁我大膽講句我都係半個鬼婆囉。」

郭秀雲表示半年前,卓林還未成年,她說:「咁佢同一個未成年少女一齊係唔合法㗎嘛,呢件事本身就唔啱。」她再爆Andi之前都WhatsApp過她,仲鬧她不尊重愛情,不尊重她們兩人,郭秀雲說:「佢講嗰啲全部都係廢話。」

郭秀雲又指個補習老師生活好唔檢點,是否有不良嗜好?她說:「唔係覺得囉,之前都有驚動過警方去過Elaine屋企搜,Elaine係有飲酒同食好多煙,但佢係冇不良嗜好,我想呼籲希望大家唔好畀錢佢哋,唔好接濟佢哋。」她指以前卓林在港仲有工作時候,她說:「佢返工都拖住條女一齊返工,又唔定時,身為一個老闆點可以接受一個員工,帶住個女朋友一齊返工嘅呢?香港地生活,兩公婆都要一齊去搵食,唔係淨係恩愛,但佢哋就覺得全世界都唔佢哋恩愛囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!