網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

網民熱議!Angelababy素顏化妝視頻被公開 __,Angelababy,楊穎,

Angelababy將自己的化妝過程拍成視頻上載,即時惹來網民瘋傳。藝人Angelababy(楊穎)婚前婚後、甚至誕下兒子小海綿後依然美態動人,每次出 ...


Angelababy將自己的化妝過程拍成視頻上載,即時惹來網民瘋傳。


藝人Angelababy(楊穎)婚前婚後、甚至誕下兒子小海綿後依然美態動人,每次出席公開場合都係咁索。

啱啱網上有一條視頻,見素顏嘅Baby開始化妝,在髮型師和化妝師的合力為她扮靚。化妝師先為佢喺鼻上打High Light、然後為佢打眼影、再夾眼捷毛,見化妝師好小心咁為Baby畫眼線、再塗胭脂,再畫埋個嘴,就咁Baby就去開工喇。

好多網民都讚Baby好勇敢,將素顏公諸於世,靚係得天獨厚,妝前妝後都咁掂!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!