網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月25日 星期三

孖AV女優影寫真!艾美琦:佢主動露三點 __,艾美琦,

艾美琦(右圖)透露日前與混血AV女優伊藤多香子影寫真。性感女星艾美琦(Amy)舉行生日會,獲許珮榆等好友慶祝。講到中日混血AV女優伊藤多香子本身話會出 ...


艾美琦(右圖)透露日前與混血AV女優伊藤多香子影寫真。


性感女星艾美琦(Amy)舉行生日會,獲許珮榆等好友慶祝。講到中日混血AV女優伊藤多香子本身話會出席,Amy表示:「佢嘅日本親戚好似患咗麻疹,所以佢驚自己有病,所以費事嚟。但其實我後日開始會同佢返內地登台5日,依家都唔知佢去唔去到。」她又謂內地方面很想將兩人打造成組合,因為在內地的登台效果很好,她又謂對方上圍澎湃:「佢差唔多H cup,所以啲人好鍾意,我就主打唱歌。(你同佢一齊,身材驚有比較?)各有特色,佢豐滿啲,我細粒啲。」

伊藤多香子主動剝衫

Amy又自爆剛與對方影了寫真,將在書展推出,更自爆意識十分大膽,對方會露三點:「我就冇露嘅,但佢影影吓話唔除衫表情唔到位,所以一路影一路除衫,我就盡量幫佢着番啲衫,但佢又除番。」

艾美琦被誤會是AV女優

講到常常part住對方,問到可會怕別人誤會她也是AV女優?她笑言:「大陸嗰邊以為我係香港AV女優,但我唔會拍,三級片都得嘅,但多香子同我講過AV啲恐怖嘢,打真軍、真嚟就唔得。」另外,講到今年是其27歲生日,她表示願望是今年開心及世界和平。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!