掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

【天王B出世喇!】黎明做爸爸 阿Wing早產一個月生5磅囡囡 __,黎明,

黎明(Leon)早前公開認愛,與女助手Wing交往,並即將榮升父親。一直有指Wing預產期於5月尾,但今日傳出Wing早產誕B。據《蘋果》收到獨家消息 ...


黎明(Leon)早前公開認愛,與女助手Wing交往,並即將榮升父親。一直有指Wing預產期於5月尾,但今日傳出Wing早產誕B。

據《蘋果》收到獨家消息,Wing日前已順產為Leon誕下得意B女,母女平安。但由於B女早產,故磅數較輕,只有5磅,不過樣子相當精靈可愛。

向來低調的Leon,早前在facebook撰文已表示,會好好保護家人,不會讓其曝光,故今次Wing生B,身邊所有人密冚消息,不希望B女曝光。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!