掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

蕭潤邦搞嘢 江若琳「未婚生B」月底出世 __,蕭潤邦,江若琳,

江若琳與蕭潤邦合力打「BB」,新店月底開張。「生煎皇」蕭潤邦(Oscar)打本逾百萬為未婚妻江若琳(Elanne)開麵館,新店將於本月底開張,現正試業 ...


江若琳與蕭潤邦合力打「BB」,新店月底開張。


「生煎皇」蕭潤邦(Oscar)打本逾百萬為未婚妻江若琳(Elanne)開麵館,新店將於本月底開張,現正試業階段,兩人親自落店幫手,期間老闆娘Elanne大顯功架,教Oscar沖黑糖珍珠奶茶,又即場示範拉茶,Oscar亦有試沖奶茶,但一度手腳論盡,搞到Elanne笑他都是煎番生煎包好過,但她仍大讚奶茶好味道,笑言因為本身茶靚,不關他沖茶手法。

之後兩人煙軔同食一碗招牌麵,同啜一條麵,恩愛程度爆晒燈!Elanne又落手落腳推銷派傳單,引來街坊幫襯,其後她更到Oscar的生煎包店踩場,囂張對Oscar手指指,Oscar即以葉問手勢迎戰,兩人搞笑大耍花槍!

潮裝中國飲食文化

對於首次榮升老闆娘,Elanne坦言心情興奮,但亦大壓力,店鋪無論裝修、枱櫈、食物通通都有畀意見,見到試業反應熱烈,她多謝街坊支持,亦為自己打了枝強心針。問首次做生意最難是甚麼?她坦言自己好幸福,因為有Oscar這個大軍師:「所以唔會好似乜都唔識咁,佢會幫我搞掂。」

問為何會有開麵館的計劃?Oscar表示:「啲人叫佢做『生煎皇后』,慢慢就構思點解唔得呢?但生煎包冇得分男同女,只可將菜種變化,我好愛中菜,所以就想用新潮、摩登啲嘅想法去做傳統嘅嘢。」

道理多講足四粒鐘

講到兩鋪在同一條街,問可會爭生意搶客?兩人一開始先笑言要鍊過,之後Elanne才坦言:「其實我哋兩間鋪頭嘢食同風格好唔同,啲人可以街頭食完生煎包,再嚟街尾食麵。」Oscar亦謂:「呢條街好集中,我哋同街坊、唔同鋪嘅老闆係好似friend咁,好良性競爭。」

對於踩過界進軍飲食業,問Elanne是為將來不做幕前舖路?她表示:「唔會,我今朝仲拍劇拍到6點,我好感激佢,佢知我係個停唔到落嚟嘅人,佢問過我有冇諗過10年後會做啲咩,如果冇戲拍演藝事業係咪就冇咗,就會乜都冇,所以不如試吓孕育另一個生命。」Oscar亦補充:「人唔同階段都會唔同,依家想有啲嘢係可以自己捉摸到。」

講到此店是兩人的首個「BB」,Oscar表示:「都真係算,因為有好多嘢係我哋意見,呢間鋪亦係我哋結婚前奏,因為我哋結婚都有好多意見。(有冇試過為開店有拗撬?)有,但好快平息。」

Elanne即踢爆Oscar會講大條道理來說服她:「千祈唔好得罪佢,佢會捉住同你講四個鐘道理,好似訓導老師咁。」講到要打理生意,可會沒時間處理結婚事宜?他們表示距離結婚還有段時間,亦有很多朋友幫忙,所以暫時未緊張。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!