掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

B女愚人節出世!李漫芬自爆要緊急開刀 __,李漫芬,

痛足31個鐘都未出到世,B女真係曳曳。現年43歲嘅娛樂主播李漫芬(Fanny)懷孕期間仍不忘工賺奶粉,今日Fanny終於喺社交網宣布喜訊,話陣痛咗31 ...


痛足31個鐘都未出到世,B女真係曳曳。


現年43歲嘅娛樂主播李漫芬(Fanny)懷孕期間仍不忘工賺奶粉,今日Fanny終於喺社交網宣布喜訊,話陣痛咗31個小時BB都唔肯出嚟,要緊急開刀,終於都係尋日愚人節出世:「談在心小妹妹和大家say hello!感恩這個心心豬來到我們的家,她真的好百厭,28/3預產期,她等到1/4愚人節才出來!又作弄媽媽,請媽媽食個全餐!31小時陣痛都不願游去她應去的位置,最終要緊急開刀!」

B女重7磅8似爸爸

但由於Fanny生完之後需要觀察所以到今日先可以影全家福同大家分享,仲透露BB似足爸爸眼大大,體重7磅8:「由於生產完我有點狀況,未能抱bb一下就需要到另一個房間觀察,那裏很多儀器,不可開手提 我沒法即時和大家報喜,請見諒!等到今天早上6時半我終於可以和bb團聚了!百厭豬心心重7磅8,像daddy,眼大大的!謝謝各位曾經為我分享經驗兄弟姐妹 您們為我解疑難,還有一直祝福我們的朋友們,以及專業的醫護人員!更謝謝老公全程陪伴,除了緊急開刀分開了的一刻,您知道嗎?您令我堅強!希望心心豬健康成長,有一個愉快的人生旅程!我和daddy會努力學習的做您的爸爸媽媽!現在第一次餵人奶中,感覺很實在,很奇謝謝上天給我們這禮物,談在心都祝福大家,活得悠然自在,天天康泰身心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!