網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月21日 星期六

名人:利嘉兒佗B照染髮做貪靚媽咪 __,利嘉兒,

利嘉兒表示暫未知道BB性別。剛宣布有喜四個月的藝人利嘉兒出席時裝活動,自爆曾不幸經歷兩次流產,幸最終趕上尾班車,但暫時未知BB性別,希望保持神秘感。現 ...


利嘉兒表示暫未知道BB性別。


剛宣布有喜四個月的藝人利嘉兒出席時裝活動,自爆曾不幸經歷兩次流產,幸最終趕上尾班車,但暫時未知BB性別,希望保持神秘感。

現年44歲、奮戰8年終成功懷孕四個月的利嘉兒,坦言對生BB一直未敢抱任何希望,今次「中獎」屬意料之外,還自爆經歷過兩次流產:「第一次心情最難受,仲爆喊!隔一、兩年又係咁,同身邊朋友講平常心,所以呢兩年都加倍努力,因為時間緊迫。(知道BB性別未?)懷孕三個月檢查時冇問醫生,自己都唔想知住。」利嘉兒笑言想做個理智媽媽,照扮靚、美甲及染髮,但聽從醫生吩咐用有機物料。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!