掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

葉翠翠撐B狗共處 免疫力高 __,翠翠,葉翠翠,

去年誕B的葉翠翠,回家後抱着囝囝與寵物玩耍。
葉翠翠撐B狗共處免疫力高對於陳柏宇考慮到太太生B及愛犬打交問題未解決,最壞打算會將狗交朋友家暫住,已為人母的葉翠翠和孫慧雪均表示養寵物和懷孕沒有衝突。 ...


葉翠翠撐B狗共處 免疫力高

對於陳柏宇考慮到太太生B及愛犬打交問題未解決,最壞打算會將狗交朋友家暫住,已為人母的葉翠翠和孫慧雪均表示養寵物和懷孕沒有衝突。現時養貓的葉翠翠說:「如果有兩隻狗仔鍾意打交、有攻擊性,可以試吓多啲陪伴佢哋。另外好多人誤會懷孕唔可以養寵物,話有菌同蟲,但依家有科學根據,BB係可以同寵物一同成長,免疫力會較高。若有人問我BB出世後點同屋企貓仔相處,我唔會諗呢個問題,因為寵物都係家庭成員,正如你唔會問BB出世同哥哥、爸爸點相處。」

阿雪囝囝收「o靚」

家有三隻狗的孫慧雪則說:「好彩我懷孕時冇呢啲問題,狗仔知道我大肚,唔會跳上我個肚度。囝囝出世後,狗仔好錫BB,每逢BB喊,狗仔第一時間衝去床邊,又會舔佢,依家狗仔好似(口靚)咁跟住BB。」至於身為愛護動物協會會長的傅明憲說:「希望佢盡快搵訓練員教兩隻狗狗點樣同Baby和諧共處,協會都有狗狗訓練員同犬隻訓練班,主人同愛犬可以一齊上堂。」

熱愛動物的郭秀雲認為:「如果養養吓唔要佢,好似唔人道,但香港住嘅環境有時好細,如果係大狗,或可能有攻擊性,太太又啱啱要生BB都會擔心嘅,咁我建議搵中間位,搵朋友暫養先,或搵狗隻訓練員幫手,逐步嚟。」她續說:「依家又唔係唔要隻狗,我覺得太過多管閒事,第一次生仔女,係好緊張o架,應該祝福佢哋囉。」




鍾意就快D Share啦!