網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月24日 星期二

黃子華棟篤笑 南亞裔抱B買飛直認搵奶粉錢 __,子華,黃子華,

黃子華加場飛今日開售,南亞裔人士即往搶飛。藝人黃子華加開9場《金盆𠺘口》棟篤笑門票今日發售,東網記者身處金馬倫道售票處現場,頭位有20多名南亞裔人士, ...


黃子華加場飛今日開售,南亞裔人士即往搶飛。


藝人黃子華加開9場《金盆𠺘口》棟篤笑門票今日發售,東網記者身處金馬倫道售票處現場,頭位有20多名南亞裔人士,秩序大致良好,排頭位為名叫Alfa的女士她手抱一名嬰兒,她稱已排咗十幾日,BB是尋日帶嚟,想買$880一至兩張飛,她表示幫人買及要自己先出錢,不知能賣出去幾多錢,希望能幫補奶粉錢。

9時半左右出現2名軍裝警,黃子華粉絲李小姐及Roman表示秩序大致良好:「前面有插隊換人職員都有處理,目標係尾場$880,因為子華收山喇。」另一子華粉絲李先生母子企在後巷的垃圾桶位 ,他們表示今朝六時半到,專程請假嚟排隊,人數比想像中少,嚟到數人頭自己排110,依家可能200人左右。問到企正垃圾桶位辛唔辛苦?他們說:「環境有少少惡劣,幾個鐘冇問題。」他們又謂有子華有今生冇來世,支持實名買飛,但係要睇制度點樣,出發點係好,作為香港市民相信會有着數。」

另外,東網收到讀者爆料指在柴灣青年廣場,排隊購買黃子華棟篤笑門票期間有南亞裔插隊與市民有爭執。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!