網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月11日 星期三

佗B後首現身 宋熙年計劃最後的二人旅行 __,宋熙年,

宋熙年話想返澳洲見吓爹哋媽咪呀。藝人宋熙年(Sarah)出席2018《愛彼女皇杯》獲選參賽馬匹名單公布會活動,並擔任活動的主持人。現場所見懷有身孕的她 ...


宋熙年話想返澳洲見吓爹哋媽咪呀。


藝人宋熙年(Sarah)出席2018《愛彼女皇杯》獲選參賽馬匹名單公布會活動,並擔任活動的主持人。現場所見懷有身孕的她身穿銀色低胸長裙和銀色高跟鞋,她表示這是為了尊重今天的場合和活動:「我上樓梯都有啲驚驚哋,一陣上完台會換番平底鞋,安全啲。(老公係咪好緊張?)佢好緊張,連我食嘢、坐姿、企姿佢都關心,我諗係我哋第一次有BB,佢好多嘢都唔識先會咁。」

仲未知BB性別

Sarah表示懷孕初期略感疲倦,同時食慾亦大減,普通人更以為自己消瘦了。她說:「依家情況好咗好多,食多咗嘢,希望自己唔會發福好多啦。(依家係咪佗咗四個月?)醫生話依家係懷孕中期,我好enjoy呢段時間。我哋最近想去旅行,過埋最後一次二人世界旅行。(你哋諗住去邊?)未諗好,不過我想返澳洲見吓爹哋媽咪。(你哋知道BB性別未?)暫時未知男定女,醫生話BB好曳成日遮住,所以要等做埋最後一次Scan先。」此外,Sarah直言:「其實依家男女都無所謂,最緊要BB健康。等到時想追多個嗰陣,先再諗BB性別。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!