網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

出騷前識做換位 鍾嘉欣讚BB乖:等我靚啲 __,嘉欣,鍾嘉欣,

BB未出世就識錫住媽媽喇。藝人鍾嘉欣出席腕錶活動,透露腹中BB下周便6個月大,是次來港除了現身活動外,更珍惜與朋友相聚日子,皆因今次返加拿大待產,預計 ...


BB未出世就識錫住媽媽喇。


藝人鍾嘉欣出席腕錶活動,透露腹中BB下周便6個月大,是次來港除了現身活動外,更珍惜與朋友相聚日子,皆因今次返加拿大待產,預計10個月後才再返香港。

談到佗B情況,嘉欣指BB很乖巧,她謂:「兩日前我個肚凸晒出嚟,試衫時條褲好窄,點知今朝起身個肚又縮番入去,真係好識做。(未出世識得幫你搵錢!)識呀!適當時佢就換位置,等我靚啲,個肚睇落唔係好大,依家未知係仔定女,等到時有驚喜。(BB成日踢你?)佢夜晚先起身,時不時𢱑吓我咁。」

問到老公是否日日Check住她?嘉欣表示有透過視像與老公溝通,但看見他照顧女兒有點雞手鴨腳,她謂:「真係辛苦老公,佢知我鍾意做嘢,依家佢一星期湊個女三日,其餘時間畀奶奶同媽咪湊,但個女唔畀佢換尿片,老公對住我反眼,話佢已經盡咗力,所以好珍惜我,叫我快啲返去,睇到個心好噏。」

談到好姊妹苟芸慧正籌備婚禮,嘉欣指對方不在港,故今次未能相聚,更表示屆時應未能擔任姊妹團,但就會盡力協助對方,問到女兒會否擔任花女?她謂:「太細啦,驚佢到時搗亂,一聽到音樂就跳舞,唔肯行呀!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!