掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

名人:蔣怡爆老公想為BB改佛系印度英文名 __,蔣怡,

Coco出席美容技術發布會。名模蔣怡(Coco)出席美容技術發布會,身穿銀色吊帶長裙和銀色高踭鞋現身。Coco表示現時佗第二胎的腹部明顯地比第一胎時大 ...


Coco出席美容技術發布會。


名模蔣怡(Coco)出席美容技術發布會,身穿銀色吊帶長裙和銀色高踭鞋現身。Coco表示現時佗第二胎的腹部明顯地比第一胎時大了很多,她笑言:「平時出街着鬆身啲嘅衫,啲人會話我唔似有咗幾個月。其實我都好努力想畀多啲營養BB,但喺好似冇人理解咁。(你肥咗幾多?)我估8kg左右。(你仲係成日着高踭鞋出街?)唔係,今日出活動先着吓,平日再着會畀人鬧。」

改名有分歧

Coco表示預產期約在六月中至尾,又指今次會順產:「趁仲有兩個幾月,我想好努力咁儲肥自己,等自己有成就感。」問她是否已經擇了好日開刀?她說:「會呀,但係我老公仲未揀好日子。(諗定點幫BB改名未?)未呀,等生出嚟我哋先會一齊決定改名。我發覺老公好有諗頭,我哋最近去泰國旅行,佢買咗本字典,會讀吓裏面啲字畀我聽。佢第時想幫囝囝改個印度文嘅英文名,想個名有佛系嘅感覺。(你唔啱Feel?)我覺得個名好似啲咖喱食物名、或者啲辣嘅食物名,唔多啱Feel。」

囡囡期待細佬出世

問Coco現時囡囡會否因弟弟而呷醋?她笑言:「冇呀,家姐好期待,佢有時會隔住個肚同細佬講嘢,好似胎教咁。家姐仲話等細佬出世之後,佢會教細佬計吓加減數。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!