掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

父母撐場!周彥@Bingo首戰拉丁舞職業賽 __,

Christy跳咗十幾年拉丁舞。跳唱組合Bingo成員周彥(Christy)自小學習拉丁舞,曾出戰東亞運動會的她日前偕拍檔參與國際舞蹈公開賽,此比賽是 ...


Christy跳咗十幾年拉丁舞。


跳唱組合Bingo成員周彥(Christy)自小學習拉丁舞,曾出戰東亞運動會的她日前偕拍檔參與國際舞蹈公開賽,此比賽是亞洲公開巡迴賽,她參加了當中日本、台灣及香港站的比賽。首次參加職業組賽事的她坦言:「我跳咗十幾年拉丁舞,係第一次上職業組,好開心第一年上職業組就可以參加咁大型嘅比賽,同場仲有世界前12名嘅選手。」

她表示亞洲組有百多隊選手,國際組就多50隊,自己最好成績是奪得第35的排名,已比想像中好。講到同場有世界級選手,Christy大呼好正:「當我跳緊時,原來世界第一都喺我隔籬跳緊,好開心!」她亦透露香港站獲父母、朋友及跳舞學生到場支持,加上有主場之利,故香港站表現最好。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!