掃呢頁CODE去手機

2018年4月1日 星期日

【願意今生約定 他生再擁抱】相愛二十年 唐唐為哥哥守寡 __,唐唐,唐鶴德,

是你的雙手靜靜燃亮這段愛是你的聲音夜夜陪伴我的夢不經不覺,哥哥離開咗我地十五年,但時間並未有沖淡唐唐對哥哥嘅思念。八十年代哥哥同唐唐識於微時,當時哥哥 ...




是你的雙手靜靜燃亮這段愛 是你的聲音 夜夜陪伴我的夢

不經不覺,哥哥離開咗我地十五年,但時間並未有沖淡唐唐對哥哥嘅思念。

八十年代哥哥同唐唐識於微時,當時哥哥同女友毛舜筠分手,唐唐一直喺哥哥身邊守護。 八五年兩人開始傳出「斷背緋聞」,不過哥哥堅決否認。直到九五年,哥哥經常被拍到同唐唐出雙入對,戀情開始浮面。九七年,哥哥復出紅館個唱上,送上一首《月亮代表我的心》,第一次公開唐唐身份。 01 年,傳媒終於拍到哥哥同唐唐嘅拖手相,轟動一時。 03年4月1日,哥哥離世,陪伴哥哥二十年嘅挈愛唐唐,在靈堂送上最後一句說話:「天長地久有時盡 此愛綿綿無絕期」,另人心酸。

15年,唐唐同哥哥死別12 年,唐唐喺ig 上載兩人嘅拖手相,留言話:「執子之手,與子偕老」,又一次勾起對哥哥嘅思念。直到上年聖誕節,唐唐又一次喺ig 留言:「N 年前他親手裝飾的聖誕樹,他就是喜歡聖誕節,Merry Christmas !」

天也老任海也老 唯望此愛愛未老 願意今生約定 他生再擁抱



鍾意就快D Share啦!