掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

劉嘉玲手袋私藏男人相 仲好理直氣壯添 __,劉嘉玲,嘉玲,

嘉玲被突擊搜索手袋,入面有張男人照~藝人劉嘉玲近日上內地節目《王牌對王牌》,點知玩遊戲時因為輸咗嘅隊伍要接受懲罰搜查手袋,突然被揀中嘅劉嘉玲即時大為緊 ...


嘉玲被突擊搜索手袋,入面有張男人照~


藝人劉嘉玲近日上內地節目《王牌對王牌》,點知玩遊戲時因為輸咗嘅隊伍要接受懲罰搜查手袋,突然被揀中嘅劉嘉玲即時大為緊張,話唔知手袋會唔會有啲不能睇的秘密,但工作人員勁快手,已經將佢個手袋推出嚟!一嚟劉嘉玲拎咗隻夾出嚟,令大家都百思不得其解,劉嘉玲即場示範其實原來係用嚟夾紙巾,然後當佢「口水肩」咁防止整污糟件衫,劉嘉玲仲話呢個夾係佢自己設計出嚟,令大家嘆為觀止!

之後輪到戲肉環節,搵到劉嘉玲個銀包,在場人士即刻問佢銀包入面會唔會有相,點知劉嘉玲好大方咁拎咗相張出嚟,原來係老公梁朝偉嘅證件相。相中嘅梁朝偉魅力十足,一對電眼仲好似望住你咁,真係型到爆!劉嘉玲話梁朝偉嘅證件相應該冇乜人見過:「很多時候我們要去做一些合約,文件上一些過塑呀甚麼東西,因為他經常會安排我去做這種事情,所以我會帶着一張他的證件照。」

之後劉嘉玲仲繼續晒冷,拎埋自己嘅Hand Cream、眼藥水同埋叉電器等等,唔少網友都話估唔到劉嘉玲咁大愛同大家分享梁朝偉嘅證件照,仲話想睇梁朝偉銀包,睇睇會唔會有劉嘉玲嘅相添!

網民有話兒:

倩xAlxxe:厲害厲害厲害

pxxixxha:求嘉玲姐的紙巾夾?

x口本上xx源的名字:梁朝偉好型呀!

lfwxx03xxxx25:估唔到咁多年都咁恩愛

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!