掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

兩星期都搞唔掂 顏卓靈填詞失敗:好痛苦 __,顏卓靈,

顏卓靈填唔到詞覺得好痛苦…歌手顏卓靈(Cherry)日前到電台宣傳新歌《沒有人是孤島》,她透露這首歌本來是由自己嘗試填詞,不過由於難度太高最後都是放棄 ...


顏卓靈填唔到詞覺得好痛苦…


歌手顏卓靈(Cherry)日前到電台宣傳新歌《沒有人是孤島》,她透露這首歌本來是由自己嘗試填詞,不過由於難度太高最後都是放棄,她說:「當時有人提議呢首歌不如由我來嘗試一下自己填詞,因為大家覺得我平時係好多橋,不過我試過之後發覺係真係好難,我填咗兩個禮拜,周圍去搵地方坐低攞靈感,譬如我會坐喺啲運動場度睇住人哋跑,睇住啲雀仔飛過,我係有想寫嘅主題,但係好玄同好虛,我真係好痛苦。然後有一日我忽發其想諗起Saville(陳心遙),本來係想請教下佢點樣可以寫一份好詞,問完之後再嘗試咗幾日,真係唔得,我就同佢講:『Saville,我同你講咗咁多你大概都知我想做咩,不如你幫我喇!』同佢講咗我嘅難處,同埋自問我嘅功力真係未夠,於是我就將我呢份心血交托到佢嘅手上。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!