掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

學到嘢!黎耀祥:再搏都唔夠李嘉誠錢多 __,李嘉誠,李嘉,黎耀祥,

黎耀祥坦言享受悠閒工作:「錢搵得再多,都多唔過李嘉誠……」藝人黎耀祥(祥仔)到電台宣傳無綫熱播劇集《逆緣》,坦言不少觀眾對殮房的劇分印象深刻:「可能因 ...


黎耀祥坦言享受悠閒工作:「錢搵得再多,都多唔過李嘉誠……」


藝人黎耀祥(祥仔)到電台宣傳無綫熱播劇集《逆緣》,坦言不少觀眾對殮房的劇分印象深刻:「可能因為少拍。(有網友話你角色嘅人工太高!)係咩?呢個係資料搜集嘅問題。其實篇幅好短,戲劇誇張點都有,尤其呢啲喜劇,但戲劇效果最緊要。」

提到5月約滿無綫,祥仔透露已經傾好,會傾向簽部頭約:「TVB真係幾有誠意,對我好好,人工加咗,自由度又大,一年拍一部,唔鍾意或者冇時間都可以唔拍。」他笑言並非與無綫有深仇大恨而離開,只是希望有更多時間做其他事情及接拍內地劇:「自由度咁大我好難推,我係舊式人,講感情,合作咗咁耐唔捨得。我都唔捨得香港觀眾,我哋好似鄰里咁,大家當我街坊,好得意,出去飲茶、食飯、買餸就知。」他自言這年紀已不用去搏去衝,這些感情令自己很舒服。

做人都係兩餐一宿

問家人是否贊成?祥仔坦言是:「個仔大,老婆不嬲都好支持我嘅工作同選擇,個仔都支持,覺得我應該有自己選擇。(因為仔仔喺美國讀書所以去賺錢?)係個好時機,係咪搵錢唔係最重要嘅原因,錢搵得再多,都多唔過李嘉誠,我老婆成日教我。依家啲人連層樓都買唔起,買到又如何?做人都係兩餐一宿。」

他感恩滿足到基本生活條件,現在覺得時間和自由最重要,因此近排多了去旅行:「搵番生活!我之前十幾年冇放過假、冇去過旅行,要平衡下,人生苦短,希望多啲同朋友、老婆相處,探下個仔。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!