掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

驗血同埋大便 劉佩玥留住院手帶警惕自己 __,劉佩玥,

劉佩玥要注重身體呀!藝人劉佩玥(Moon)孖好姊妹陳瀅出席活動時遲大到,劉佩玥表示自己很乖準時,但因陳瀅爆裙,她要等待對方才遲了現身。Moon早前入院 ...


劉佩玥要注重身體呀!


藝人劉佩玥(Moon)孖好姊妹陳瀅出席活動時遲大到,劉佩玥表示自己很乖準時,但因陳瀅爆裙,她要等待對方才遲了現身。Moon早前入院,她稱收到很多朋友問候,大為感動,她說:「我自己都好驚,未試過個胃痛到好似扭毛巾咁,所以入院,醫生擔心我要做手術,所以留院觀察,證實係胃嘅淋巴發炎,我本有工作,我入院前都問咗個客,對方好好將個拍攝改期,我先放心入院。」

Moon稱初時也不敢告訴母親,安頓好才通知對方,她在醫院住了一晚,吊鹽水又檢查了血液及大便:「我咁大個人都未試過為健康咁着緊,我當呢個係小病,我都有留低住院嗰條手帶,當係提醒自己要珍惜健康,有病要睇醫生,唔好拖。其實我入院前屙咗一星期,但因為日日有工作,而且諗住會慢慢好,所以冇理。(緋聞男友周志文有冇探你?)冇,不過佢有傳短訊慰問我,我住咗一晚醫院,得爸爸媽媽同幾個好熟嘅朋友嚟探我。」

另外,之前Moon專登捧周志文場,看對方打籃球,被指做跟得女友,她坦言:「當日有好多其他朋友落場,而且我好鍾意睇籃球,只係大家對我同佢比較敏感,會特別關注。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!