掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

天氣不似預期!關心妍囡囡表演怯場扁嘴 __,關心妍,

練咗咁耐……點知…歌手關心妍(Jade)一家三口早前到泰國旅行,此行重頭戲係為蔡一智太太慶祝生日,有心思嘅Jade事前拉埋囡囡楊榮心練歌,打算送上驚喜 ...


練咗咁耐……點知…


歌手關心妍(Jade)一家三口早前到泰國旅行,此行重頭戲係為蔡一智太太慶祝生日,有心思嘅Jade事前拉埋囡囡楊榮心練歌,打算送上驚喜,點知「天氣不似預期」!

Jade喺社交網上載咗當日嘅短片,見到佢自彈自唱英文歌,囡囡心心亦用沙鎚伴奏,場面溫馨。不過心心冇開聲合唱,全程得Jade一個人唱歌,期間有人叫心心唱歌,佢即刻扁晒嘴仔,又猛咁行開唔望鏡頭,睇嚟太多人在場令佢好緊張。Jade見到囡囡咁冇嬲嬲豬,反而留言讚佢:「練習兩個星期送驚喜給契媽生日,最後演出當天當然是怯場,不過心心冇喊冇走開已經算好叻叻。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!