網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

勁逼真!唐詩詠帶大家參觀急症室廠景 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠帶大家參觀急症室廠景!無綫新劇《白色強人》演員唐詩詠在將軍澳電視城為劇集拜神。唐詩詠在劇中扮演急症室醫生,她大讚急症室廠景十分逼真,內裏儀器並不 ...


唐詩詠帶大家參觀急症室廠景!


無綫新劇《白色強人》演員唐詩詠在將軍澳電視城為劇集拜神。唐詩詠在劇中扮演急症室醫生,她大讚急症室廠景十分逼真,內裏儀器並不是道具,是專程借回來用作拍攝的真實儀器。

唐詩詠又大讚急症室場景還有天窗,開工時好像有陽光透入,十分舒服。期間遇見馬國明,她笑說:「佢唔係馬明,亦唔係楊明,佢角色叫唐明。」

--------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/cHA2B1


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!