掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

愈核突愈可愛!鍾采羲邋遢溝仔有機遇 __,鍾采羲,

鍾采羲到電台分享愛情經歷。藝人鍾采羲(Iris)到電台分享愛情經歷,笑言自己不是專家,但亦有點經驗,拍拖次數十次之內:「但我鍾意嗰啲就會飛我!大約兩、 ...


鍾采羲到電台分享愛情經歷。


藝人鍾采羲(Iris)到電台分享愛情經歷,笑言自己不是專家,但亦有點經驗,拍拖次數十次之內:「但我鍾意嗰啲就會飛我!大約兩、三次。(會爆喊?)我會失控,好似一般女仔咁好情緒化。(因為咁畀人飛?)整定嘅,愛情係一凹一凸。」她透露最近一次分手是和平分手,兩人拍了兩、三年拖,但時機不適合,因了解而分開。

問分手後能否做回朋友?Iris表示除了一個之外都可以:「佢小器!飛我仲同我絕交。(你有第三者?)冇,可能佢覺得我煩,不過好多年前,當時喺英國讀書,返到香港環境變咗就分手,依家知道愛情係要經營。」至於現在可有拍拖?她說沒有:「招親ING,前幾年都急嘅,對婚姻好有幻想,但依家就冇。」

說到朋友介紹的都沒有火花,她笑言要在沒預料過的情況下才會遇到適合的人:「冇沖涼、冇洗頭、冇預備識到就會有。(要多啲唔洗頭出街?)我有諗過!我諗係風水命理,次次刻意都唔得,可能要特登核突啲!係機遇問題,太靚唔得!(下次素顏?)其實我成日都係咁,又唔係幾日唔洗頭,但冇咁姿整同扮咁靚囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!