掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

羅家英幫汪明荃按摩:人哋唔可以觸碰嘅地方 __,汪明荃,羅家英,

羅家英話係大髀內側!藝人羅家英以嘉賓身份出席健步足球活動,同場有前曼聯神射手約基,家英說去年跟約基在內地踢過波:「嗰次同阿倫(譚詠麟)、阿叻(陳百祥) ...


羅家英話係大髀內側!


藝人羅家英以嘉賓身份出席健步足球活動,同場有前曼聯神射手約基,家英說去年跟約基在內地踢過波:「嗰次同阿倫(譚詠麟)、阿叻(陳百祥)一齊同AC米蘭踢過波,嗰時約基仲未退落嚟,佢啲波好勁,好犀利。」家英又說因體力關係,現時只能一周踢一次波,不似阿倫可以一周踢三次,況且自認是「後生」仔,不宜跟阿倫踢波,他解釋:「意思係我啲波技好年輕,阿倫好少同明星足球隊踢,佢多數同晨曦,因為晨㬢啲波好勁。」他又偷偷說:「我哋唔敢交波畀阿倫踢嘛。」

家英又話因太用功練大戲,拉傷了腰骨,跟太太汪明荃(阿姐)同病相憐又是拉傷腰要齊齊睇脊醫,問可有幫阿姐按摩?他得戚說:「梗係要啦,幫佢按人哋唔可以觸碰嘅地方,就係大髀內側。(阿姐有何評語?)叫我繼續喎,我呢啲按摩得多,訓練日子有功。(阿姐有冇嬲你搵骨妹?)冇。」他又謂昨日和阿姐上星夢郵輪世界夢號登台,只是唱幾首歌,所以不辛苦。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!