網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月7日 星期六

名人:楊張新悅挑戰餵母乳 第三胎都有壓力 __,張新悅,

楊張新悅懷孕6個月,仲啱啱去完旅行。名媛楊張新悅出席活動,有6個月身孕嘅佢啱啱從雲南麗江返港,佢表示旅行期間妊娠反應唔多:「個人會攰啲,不過呢段時間身 ...


楊張新悅懷孕6個月,仲啱啱去完旅行。


名媛楊張新悅出席活動,有6個月身孕嘅佢啱啱從雲南麗江返港,佢表示旅行期間妊娠反應唔多:「個人會攰啲,不過呢段時間身體狀況幾好,旅行時我都冇乜嘔。聽日我會同屋企人再飛台灣,長途旅行較辛苦去唔到,短途旅行好似台灣都仲應付到,依家有時間都盡量陪屋企人去旅行。」

楊張新悅又透露今胎打算餵母乳,但甚有經驗嘅佢坦言會有壓力:「能夠餵到BB就盡量餵,但都會有壓力同擔心,而且愈有壓力(母乳)就愈出唔到嚟。(叫老公學定催乳按摩手勢?)叫佢對我好啲,唔好畀咁大壓力我就得」

此外,楊張新悅透露坐月期間想好好休息,所以叫咗老公到時帶囡囡去旅行:「上一胎嘅經驗係兩個女見到BB同我好興奮,每隔5秒就入嚟我間房。同埋佢哋喺出面玩好嘈,有時又要調停佢哋兩姊妹嘅小爭執,變相我冇得休息去恢復身體。不如佢哋到時去旅行玩,我就專心休息同湊BB。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!