掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

去杜拜唔畀着熱褲!林雅詩由頭包到落腳 __,林雅詩,

下次去杜拜注意喇!藝人林雅詩到九展參與音樂會,身穿低胸裙的她表示會唱《花花宇宙》等歌曲,並配合一些舞步:「我登台都幾有經驗。(出首自己歌?)公司安排緊 ...


下次去杜拜注意喇!


藝人林雅詩到九展參與音樂會,身穿低胸裙的她表示會唱《花花宇宙》等歌曲,並配合一些舞步:「我登台都幾有經驗。(出首自己歌?)公司安排緊,我鍾意唱快歌,可以帶動個氣氛開心啲。我跳舞都OK,公司安排我學過一陣。」

提到最近到了杜拜旅行6天,林雅詩表示天氣很熱,但衣着要很保守:「我帶去啲熱褲全部唔畀着,要買當地人嘅衫,由頭包到落腳,淨係見到對眼,都幾辛苦,唔係好慣。」她透露去了沙漠玩飛車、與兒子騎駱駝、去水上樂園及主題樂園等:「我同阿仔玩賽車。(邊個贏?)我會畀佢贏,喺後面保護佢,驚其他車撞到佢。」

談到正在自導自演電影,林雅詩坦言做幕後很辛苦:「好大壓力,有好多嘢要學,要跟我執行導演馬天樂學嘢,好多謝佢教我,希望拍到成績可以攞獎。阿仔都知我好忙,好識照顧自己。(叫佢嚟探班?)睇吓佢有冇時間,我會要求,有佢支持會更加好。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!