網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

女神的法則!陳法拉朱千雪靚女又有學識 __,法拉,朱千雪,千雪,女神,陳法拉,

陳法拉(右)朱千雪公認係女神。點樣先做到女神,靚就真係最基本喇,但除咗靚女之外仲要有內涵,而圈中公認嘅女神一定有佢在內,就係朱千雪喇,佢除咗靚女之外, ...


陳法拉(右)朱千雪公認係女神。


點樣先做到女神,靚就真係最基本喇,但除咗靚女之外仲要有內涵,而圈中公認嘅女神一定有佢在內,就係朱千雪喇,佢除咗靚女之外,仲「好讀得」,依家佢喺大學度讀緊法律博士,但冇因為功課忙而停工,千雪BB今日上載一樣女神相,留言話:「My get up at 5:30 in the morning for work face。」照片所見千雪BB笑得好甜兼且好精神,一啲都唔似咁早起身。

而另一邊廂,同樣都係女神級嘅陳法拉,都返咗美國繼續學業,佢上載一張靚女相表示已經返到紐約,但係網民就關心佢幾時再拍劇多啲,仲話希望佢重返TVB。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!