掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

緊張媽媽!胡杏兒最怕囝囝冇便便 __,杏兒,胡杏兒,

杏兒絕對係緊張媽媽~藝人胡杏兒晚上在銅鑼灣出席活動。胡杏兒透露小時願望是當老師,因喜歡用紅筆改功課覺得很有趣,她笑言將來可為兒子改功課。胡杏兒認為慈善 ...


杏兒絕對係緊張媽媽~


藝人胡杏兒晚上在銅鑼灣出席活動。胡杏兒透露小時願望是當老師,因喜歡用紅筆改功課覺得很有趣,她笑言將來可為兒子改功課。

胡杏兒認為慈善活動能達成兒童願望很有意義,作為父母看見子女生病會很擔心。問到她的兒子有沒有試過生病令她擔心?胡杏兒笑說:「佢試過便便唔到,其實隔一兩日都正常,但作為新手媽咪就會好擔心,成日睇佢有便便,見到佢便便到會好開心、好感動,慶幸兒子身身很好。」

兒子六個月大的胡杏兒透露也希望再生BB,亦羨慕朋友為女兒扮靚,她說:「嚟緊要開電影,拍埋套戲先,都想快啲生多個,因為自己都唔細,我會努力。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!