網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

華鼎獎:黎耀祥唔敢諗做導演 __,黎耀祥,

黎耀祥指做導演要有經驗同經歷,亦要對觀眾負責任。視帝黎耀祥拖住太太亮相第23屆華鼎獎紅地氈,透露將任「最佳導演」頒獎嘉賓,被問到可有興趣做導演?他謂: ...


黎耀祥指做導演要有經驗同經歷,亦要對觀眾負責任。


視帝黎耀祥拖住太太亮相第23屆華鼎獎紅地氈,透露將任「最佳導演」頒獎嘉賓,被問到可有興趣做導演?他謂:「冇諗呀!因為做導演要有經驗同經歷,亦要對觀眾負責任,唔可以求其,人生方面又要有新睇法,我依家未係時候。」

而有份角逐影帝及「最佳導演」的吳京,對於參賽作品《戰狼2》上映時獲得56億票房,他認為現在中國電影發展蓬渤,速使拍戲也較容易,不過要站得住腳就有點困難,慶幸自己能參與其中,問到《戰狼3》何時開拍,他謂:「多謝大家關心,其實這個劇本10年前已經有,但因為《戰狼2》有好成績,我要先靜下來弄好劇本,沉殿一下再拿出來。」至於內地新紮小花古力娜札也有現身,出場時獲不少粉絲歡呼。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!