網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

葉翠翠呻囝囝破壞力強 要犧牲老公音響? __,翠翠,葉翠翠,

睇嚟屋企啲「重要財物」要諗諗擺去邊好喇。小朋友一向求知欲旺盛,好似藝人葉翠翠(Tracy)囝囝「小王子」,現時1歲嘅佢對身邊事物充滿好奇心,仲會動手去 ...


睇嚟屋企啲「重要財物」要諗諗擺去邊好喇。


小朋友一向求知欲旺盛,好似藝人葉翠翠(Tracy)囝囝「小王子」,現時1歲嘅佢對身邊事物充滿好奇心,仲會動手去探索。Tracy喺社交網上載咗短片,見到「小王子」喺屋企客廳玩,期間對音響設備好有興趣,仲亂咁撳掣玩得好開心,連Tracy出聲禁止都唔理,認真貪玩!

事後Tracy呻囝囝破壞力強勁,仲大爆老公啲玩具都慘遭「毒手」,佢留言話:「現在這段時間佢好喜歡周圍探索,又唔想乜嘢都阻止佢,當然搞好耐梗係會抱走佢。爸B啲嘢係要犧牲下㗎啦,上次係爸B啲玩具坦克車遭殃,大家的公主王子都是一樣的嗎?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!