掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

【專釣金龜】裕美外籍男友住半山開學校 失婚任樂易玲細仔咀 __,裕美,樂易玲,

別以為裕美離婚之後,才變成戰鬥格。其實分居期間,她已經暗交家境不錯的黃子恆。被黃子恆狠飛之後,她繼續識有米朋友,連樂易玲細仔Ryan也不放過。去年裕美 ...




別以為裕美離婚之後,才變成戰鬥格。其實分居期間,她已經暗交家境不錯的黃子恆。被黃子恆狠飛之後,她繼續識有米朋友,連樂易玲細仔Ryan也不放過。

去年裕美出席曾志偉生日派對,當時20歲的Ryan拉她到露台吹水,一手拖住裕美玉手,秒速偷吻她。

但她跟Ryan始終是冇米粥,隔了不久,她便在朋友介紹下,認識現任男朋友Alex。Alex是英國和意大利混血兒,曾經在匯豐私人銀行工作,負責股票基金投資項目,

相當有米。他更創辦了一間外語學校,家住半山,又高大靚仔,裕美真係執到!

現在裕美做全職女友,平日去買餸煮飯冧男友,更拍拖周圍飛,在ig放閃宣示主權。明嘅,得到個筍盤,當然要箍實




鍾意就快D Share啦!