網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

事業緊要啲 陸詩韻唔心急搵另一半 __,詩韻,陸詩韻,李詩韻,

陸詩韻指最近接洽了一部內地網絡電影,所以要努力訓練國語。藝人陸詩韻(Sharon)出席第四屆衍生獎學金啟動禮,以往三屆都有支持的她覺得很快又過一年,表 ...


陸詩韻指最近接洽了一部內地網絡電影,所以要努力訓練國語。


藝人陸詩韻(Sharon)出席第四屆衍生獎學金啟動禮,以往三屆都有支持的她覺得很快又過一年,表示從小在深水埗長大,對這個地方有感情。又謂近年多於參加慈善活動,有機會幫助就盡做。

她透露最近接洽了一部內地網絡電影,會以古裝拍攝,坦言需要努力訓練國語:「正常溝通我OK,但要拍戲就要下苦功。(同咩人合作?)內地演員,今次男主角係小鮮肉,未知邊個,但講完都未必會知,平時冇留意開小鮮肉。」問是否沒有時間與了解中對象約會?她直言無所謂,認為事業緊要:「我堅持相處要有自己生活,唔係話結咗婚有老公養就冇危機感。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!