掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

有新歡!梁靖琪撻有米紋身小鮮肉 __,梁靖琪,

好襯!無綫藝人梁靖琪(Toby),自2014年初與結婚半年的富貴老公Aaron離婚後,身邊一直不乏追求者。之前曾經傳Toby搭上貌似溫家偉的「巨胸」新 ...


好襯!


無綫藝人梁靖琪(Toby),自2014年初與結婚半年的富貴老公Aaron離婚後,身邊一直不乏追求者。之前曾經傳Toby搭上貌似溫家偉的「巨胸」新歡陳基燊,不過Toby就一直否認。之前Toby曾經透露自己嘅擇偶條件,話自己唔使高大隻靚仔,不過口裏說不,身體卻很誠實,原來Toby情歸叫Jon嘅紋身小鮮肉。

雖然Toby一直將戀事低調處理,將新戀情冚到密密實實,想保護愛情小幼苗,但就百密一疏畀友人喺社交網Post相唔小心出賣咗!

相中見佢哋一大班朋友去布吉旅行,着住泳衣嘅Toby同紋身大隻仔黐到實一實,好親密咁,今次想唔認都唔得喇!據知紋身小鮮肉年紀過Toby一截,不過男方家底唔錯,而且最重要嘅係佢哋有好多共同興趣添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!