網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月26日 星期四

婚禮未婚夫話晒事 苟芸慧:佢話比驚喜我 __,苟芸慧,

婚禮未婚夫話晒事苟芸慧:佢話比驚喜我就快升呢做陸太嘅苟芸慧,今日以一身紅色長裙look出席記招。對於早前被踢爆在雙魚河睇婚禮場地,苟姑娘解釋話:「只係 ...


  • 婚禮未婚夫話晒事 苟芸慧:佢話比驚喜我


  • 就快升呢做陸太嘅苟芸慧,今日以一身紅色長裙look 出席記招。對於早前被踢爆在雙魚河睇婚禮場地,苟姑娘解釋話:「只係同朋友聚會。但都希望喺香港同多倫多都搞一場,因為長輩都喺多倫多,唔想佢地舟車勞頓。」

    苟姑娘仲透露婚禮由未婚夫話事,仲話「佢話要比驚喜我。」但就唔少得「處女黨」一班黨友做姊妹團,仲踢爆班姊妹:「佢哋今年都想生BB,如果真係有咗,就叫佢地老公頂上。」至於苟姑娘嘅生B計劃就要等四年後,佢話:「因為我男朋友要做好成為爸爸嘅凖備。」

    婚禮唔少得「處女黨」一班黨友做姊妹團

    鍾意就快D Share啦!