掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

【疑因沖繩註冊洩出世紙】「巨聲幫」劉威煌捲罵戰 被屈歧視「新生港人」 __,劉威煌,巨聲幫,

個人資料真係要小心處理,一個唔好彩俾人盜用咗可大可小,如果自己放埋上網,就更加不智。連登討論區兩日前有一位網名叫「Ching__」嘅網友開咗個post ...


個人資料真係要小心處理,一個唔好彩俾人盜用咗可大可小,如果自己放埋上網,就更加不智。

連登討論區兩日前有一位網名叫「Ching _ _」嘅網友開咗個post,標題係《真香港人的認證 八成連登仔出世紙都冇呢個徽號 》,內容係好簡單,只係得一張輕輕blur咗嘅出世紙,呢張出世紙仲有英殖時期香港盾徽 ,附帶一句「97前=香港出世 97後=支那出世」。

有人好快手將相片Del Blur(即移除薄格),見到出世紙上父親係姓劉,而喺「出生登記後所加之名字」一欄,由「威雅」改咗名做「威煌」……矛頭直指巨聲幫嘅歌手劉威煌。好多留言都以為呢位「Ching _ _」就係出世紙持有人——即劉威煌,仲笑佢無啦啦自爆身份。話咁快仲有連登仔開多咗個「整合post」(懶人包),仲推咗上熱門post。

但亦有神通廣大嘅連登仔順藤摸瓜、喺一個日本翻譯網搵到同「Ching _ _」呢張一模一樣、薄格blur咗嘅出世紙。咁呢個網站係咩嚟呢?就係2014年一個廣告,介紹香港人去沖繩結婚,教埋你要提供乜嘢身份證明文件。廣告中刊登嘅其中一張出世紙,冇錯,就係「Ching _ _」喺連登貼嗰張。因為網站只係將個人資料以薄格處理,所以只要稍稍推下色,就會清楚見到出世紙上劉威煌個名。

的確,劉威煌喺2014年1月,同富家女友Sandy喺沖繩註冊(新聞連結: https://bit.ly/2q7uEeT ),Sandy屋企人喺大陸經營礦業生意,曾有報道指女方唔單止手持多個物業、名下仲有五間公司,業務以貿易和投資為主。

咁,「Ching _ _」係咪即係劉威煌本人?劉威煌話唔係。換言之,應該係「借刀」。唔少連登仔都馬上留言向劉威煌道歉。

劉威煌今日接受《蘋果》訪問,佢話:「嗰張出世紙係我嘅,係當日登記註冊要交嘅文件,我諗只係有人想用嚟做example,又唔知我都算係公眾人物,咁啱得咁橋啫!」

講到無端被擺上枱,劉威煌就話:「真係好無奈,我睇番要有好多巧合先會變成咁,亦都冇諗過可以將blur咗嘅嘢還原,總之成件事得啖笑,唔係我post上網。」

至於嗰個推介香港人去沖繩註冊嘅日文翻譯網,今日就改咗內容,將劉威煌張出世紙打番厚格,未知係咪連登仔「做咗嘢」。

早兩日,有連登仔貂咗一張出世紙,話出世紙有香港盾徽嘅先叫做香港人。
好快有人del blur,見到出世紙主人叫威煌,而爸爸姓劉。
當所有矛頭指向劉威煌,再有人發現喺一個日本翻譯網最先流出呢張出世紙。
劉威煌承認張出世紙係佢嘅,可能係14年喺沖繩結婚時交過呢啲文件,當地人拎咗嚟做例子。(資料圖片)
佢話要有好多巧合先會變成咁,總之唔係佢post上網,而日本網站都加厚番個格仔。

鍾意就快D Share啦!