掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

布偉傑唱廣東歌冇難度 __,布偉傑,

布偉傑話背歌詞唔難呀。藝人布偉傑(阿一)出席音樂會活動,阿一透露將會與其他嘉賓合唱:「我哋幾個男仔會唱串燒歌,我會唱第二part嘅《天下無雙》,最後再 ...


布偉傑話背歌詞唔難呀。


藝人布偉傑(阿一)出席音樂會活動,阿一透露將會與其他嘉賓合唱:「我哋幾個男仔會唱串燒歌,我會唱第二part嘅《天下無雙》,最後再大合唱。(廣東歌對你有冇難度?)之前都唱過幾次,又有自己band練,所以都冇問題。(背歌詞難唔難?)唔難呀!以前都喺咁背劇本,同埋平時又有做開司儀,都係記憶嘅訓練。」

另外,問到造人計劃,阿一說:「順其自然,我哋唔係急住想生。」又透露本月尾將會到泰國清邁度蜜月,享受二人世界。至於未來工作安排,阿一指將會參與舞台劇的演出,不過角色主題要稍後才可再作公布。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!