掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

搏到盡!楊埕連踩四日拍劇冇覺瞓 __,楊埕,

楊埕為咗自己嘅事業真係去到盡!有「清純栢芝」之稱的藝人楊埕(Sabrina),早前因參與內地選秀節目《星星美人魚》及兩套無綫劇,經常中港兩邊走,高峰期 ...


楊埕為咗自己嘅事業真係去到盡!


有「清純栢芝」之稱的藝人楊埕(Sabrina),早前因參與內地選秀節目《星星美人魚》及兩套無綫劇,經常中港兩邊走,高峰期連續四日冇瞓覺,認真搏到盡!

在劇集《兄弟》中,她與藝人王浩信、伍允龍、陳庭欣等合作,其中一場戲要食雪糕,連續食了三杯的她寓工作於娛樂:「原本伍允龍話留最後一杯畀佢,但等到畀佢時已經溶晒,所以我食埋。個個冇得食雪糕,我就不停食,仲食足三杯,哈哈!」

Sabrina又透露有次拍戲忘記帶白色毛毛褸,為連戲即時借了臨時演員的白色外套褸頂替:「嗰時好驚畀導演鬧,好彩最後話若隱若現就算,過到關!」自言大頭蝦的她,亦曾因趕時間拿錯其他工作人員的手袋:「跑到上車先發現,原來個袋一直喺車度,好尷尬!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!