網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

名人:周汶錡爆仔仔外遊玩全裸 __,周汶錡,

周汶錡帶咗仔仔玩去呀!名模周汶錡(Kathy)出席活動,她透露剛帶了大仔到菲律賓小島玩,在當地逗留了一星期,他形容大仔超開心:「自己同老公帶大仔去,冇 ...


周汶錡帶咗仔仔玩去呀!


名模周汶錡(Kathy)出席活動,她透露剛帶了大仔到菲律賓小島玩,在當地逗留了一星期,他形容大仔超開心:「自己同老公帶大仔去,冇帶細仔,上年Summer有帶兩個仔去旅行,細仔唔識行,但爬得好快,大仔係咁跑,細仔就係咁爬,我會搞唔掂。」

Kathy指大仔第一次在沙灘玩水,表現興奮,她說:「我畀兩個手袖仔水泡佢,佢話唔使媽咪扶,好似好有運動細胞咁,佢仲興奮到一返到resort就除晒啲衫,連尿片都除埋,全裸喺度,老公就話喺歐洲可以全裸,但喺亞洲就最好唔好,但佢真係好激動,成個原始人咁!」她又指當地的Wi-Fi接收得很差,不能跟細仔視頻,所以老公到第三日就已經說很掛住細仔,很想返香港見細仔。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!