掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

犧牲大!康華鬧市拍劇滿面皺紋 __,康華,

康華與黃長興到尖沙咀拍外景。藝人康華最近為無綫新劇《金宵大廈》開工,飾演美魔女中醫師的她,於劇中教人用很多古怪方法扮靚。日前她與同劇拍檔黃長興到尖沙咀 ...


康華與黃長興到尖沙咀拍外景。


藝人康華最近為無綫新劇《金宵大廈》開工,飾演美魔女中醫師的她,於劇中教人用很多古怪方法扮靚。日前她與同劇拍檔黃長興到尖沙咀拍外景,劇情講述康華有次被魔鏡吸住,臉容變了滿面皺紋,她因接受不到而衝出馬路,長興見狀即「英雄救美」。拍攝時,有不少途人圍觀,而康華既要顧住個「皺紋」樣,又要仆地避車,認真不好受!

今次為藝術犧牲,康華坦言化皺紋妝苦不堪言,她接受訪問稱:「皺紋化妝就需要特技效果,先用膠水上三層,要等一段時間,卸妝都需要比較長時間,慢慢一層層落妝,比較傷皮膚,頭髮都要變花白,洗多幾次先得,但係好逼真,效果好好!辛苦啲都冇所謂(你會唔會嫌自己老同唔靚?)睇到以後自己老咗嗰様,都幾好,有晒心理準備!其實監製、導演製作認真同新鮮,所以我都好願意配合,傷皮膚都唔介意!希望認真做好作品!(喺鬧巿拍劇習慣嗎?)喺尖沙咀鬧市拍,一定要打醒十二分精神,因為人多,車多,聲音嘈雜,我哋拍要快而準!如果唔係又阻街,又阻人,啲路見到我咁嘅樣都驚」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!